Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Consort schreef:Rechtrichten, zodat het paard zijn rug los kan laten en zijn buikspieren aan kan spannen. Daardoor kan hij zijn achterhand onder plaatsen waardoor er minder gewicht op de voorhand komt. Kijk eens op de site van Antoine de Bodt. Op Bokt vind je hier genoeg topics over!

1manier schreef:Er bestaat geen Hoefkatrol!
Je rijd je paard op de verkeerde manier.
Om je paard te redde van smerige middeltjes van al die Flut dierenartsen, kijk op de site van Antoine de Bodt www.hoefkatrol.com
Ik heb paarden gezien die (zogezegt) hoefkatrol hadden en die heb ik na een kwartiertje weer helemaal zuiver zien lopen.
Het is echt waar!!
Ruiter is degene die het verkeerd doet en het paard moet er onder lijden...
Nou succes ermee!

Cassidy schreef:Ik heb paarden wel in korte tijd onder zijn begeleiding rad zien lopen en een partijtje lopen swingen dat het een lust was. Dus ik geloof wel zeker in een verkeerde manier van rijden. Schaar ik mij daardoor tot zijn fanclub? Nou, nee. Maar ik vind wel dat je de paarden een kans moet geven, al is het dat je het via die methode probeert.
Zep schreef::Z
Hoeveel AdB aanhangers hebben we al voorbij zien komen?
Ik vind een hoop paarden die ik heb gezien trouwens nog steeds niet rad.
Cassidy schreef:Ik heb paarden wel in korte tijd onder zijn begeleiding rad zien lopen en een partijtje lopen swingen dat het een lust was. Dus ik geloof wel zeker in een verkeerde manier van rijden. Schaar ik mij daardoor tot zijn fanclub? Nou, nee. Maar ik vind wel dat je de paarden een kans moet geven, al is het dat je het via die methode probeert.

omdat ik een scheef paard bij me had die ik niet scheef door wilde rijden.Antoine en aanhangers hebben mij geleerd correct recht te richten..ik ben het niet met alles eens wat hij zegt..maar rechtrichten kan hij en daar is grote behoefte aan in nederland.

Citaat:Hij lost dat probleem op door heel handig op klanten met paarden met vage klachten in te spelen, die er anders waarschijnlijk niet op zouden zijn gekomen dat het wel eens aan hun rijden zou kunnen liggen.