wand zei steigert namelijk vaak bij mij en bij mijn verzorgster niet
dit vind ik erg vervelent afentoe ben ik zo boos dat ik egt tot 10 moet tellen om mijn pony niet te slaan wand dat wil ik niet
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
wand zei steigert namelijk vaak bij mij en bij mijn verzorgster niet
dit vind ik erg vervelent afentoe ben ik zo boos dat ik egt tot 10 moet tellen om mijn pony niet te slaan wand dat wil ik niet

en ik ben er nog niet afgevallen gelukkig
bij mij ging se 1x steigeren in het bos toen heb ik haar een knal met de zweep verkocht toen was het even voor 5min over en toen begon ze weer
niet feilig buiten rijden zo in de bak staat ze niet recht op ist het maar heel laag
_promiss_ schreef:maar het rare is dat als mijn verzorgster eerst heb gereden en we ruilen om dat ze het alleen dan doet maar voor zover ik weet rijd mijn verzorgster gewoon net zoals ik we hebben allebei les van de zelfde instructrische enzo ik heb al geken of het aan het hoofdstel lag en nu doet ze het wel al veel minder kan het ook aan het bid liggen ofso of moet ik dan maar een tijdje niet rijden wand omdat ze nog zo jong is ben ik bang dat ik haar verpest en dat wil ik al hele maal niet
wand dan kan je het er alleen maar inslaan zeggen ze en zo iezo vind ik dat je verder komt met je stem dan slaan maar toch bedank ik ga dat wel eens probeeren dan even gewoon iets drinken en dan weer opstappen meestal als ik afstap gaat me verzorgster er weer op en ik ga dan niet meer wand ik weet dan al hoe dat gaat
dus dat doe ik niet hihi maar bedankt voor het advies ik kan het heel erg goed gebruiken
en roken doe ik niet hahahaha

_promiss_ schreef:) en roken doe ik niet hahahaha
en nooit aan beginnen....... ik ben na 20 jaar gestopt en ik ga door hel en terug
_promiss_ schreef:en meestal reageer ik mijn boosheid af op een baal hooi hihi heb me pony dan geen last van tuurlijk krijgt ze een tik ik rij dan eventjes verder stap dat af trap tegen een baal en ik kom weer heel lief terug alsof er nix gebeurt is(scheinheilig hihi)
despringer schreef:als hij blijf steigeren pak is een klein zweepje en sla hem als je kunt ivb met je eigenveiligheid is recht op ze hoofd probeer altijd verder te rijden
misschien heb je wel een longeer singel en langeleidsels doe hem maar is aan de lange lijnen en lkkr aan het bit rijden gaat hij steigeren de 1e x geef je hem een klan met de logeer zweep de 2e x ook maar de 3e x trek je achter over dan voelt ook is wat er van komt dit kan heel goed helpen dat ze er van geschrokken zijn hopelijk heb je er wat aan
despringer schreef:als hij blijf steigeren pak is een klein zweepje en sla hem als je kunt ivb met je eigenveiligheid is recht op ze hoofd probeer altijd verder te rijden
misschien heb je wel een longeer singel en langeleidsels doe hem maar is aan de lange lijnen en lkkr aan het bit rijden gaat hij steigeren de 1e x geef je hem een klan met de logeer zweep de 2e x ook maar de 3e x trek je achter over dan voelt ook is wat er van komt dit kan heel goed helpen dat ze er van geschrokken zijn hopelijk heb je er wat aan
hihi en er heeft iemand nogmaals in haar mond gekeken en ze is heel erg aan het wisselen en ze heeft beginende haken maar nog niet zo erg dat ik de da moe bellen of de ta
gelukig hihihi maar het ging egt supper ik heb der naatuurlijk heel erg beloont met peen slobber en brood hihihi ietsjes te veel van goede volgens mij
maar ze vond het wel heel lekker despringer schreef:als hij blijf steigeren pak is een klein zweepje en sla hem als je kunt ivb met je eigenveiligheid is recht op ze hoofd probeer altijd verder te rijden
Wat is dat nou weer voor stom advies!!!! Ik ken een jongen die zijn paard ook achterover trok terwijl deze steigerde, gevolg was dat het paard z'n nek brak en afgemaakt moest worden... Dus NOOIT een paard achterover trekken.