Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
carlatjuh01 schreef:hai,hai
ik ken het probleem heb het nl zelf ook gehad.![]()
ik ben er af gekomen door te gaan rijden met een zweepje achter miin rug.![]()
dat gaat als volgt: je steek een zweepje tussen je arm en je zijkant en dat doe je met het zelfde zweepje aan de andere kant ook zodat het achter je rug langs komt en... huup,huup barbatruuk je moet wel recht op zitten.![]()
moet eerlijk zeggen dat het in het begin niet mee valt hoor maar de aanhouder wint zal ik maar zeggen.
veel suc6
Hoop dat het bij mij ook werkt, ben nl. erg hardleers
carlatjuh01 schreef:hai,hai
ik ken het probleem heb het nl zelf ook gehad.![]()
ik ben er af gekomen door te gaan rijden met een zweepje achter miin rug.![]()
dat gaat als volgt: je steek een zweepje tussen je arm en je zijkant en dat doe je met het zelfde zweepje aan de andere kant ook zodat het achter je rug langs komt en... huup,huup barbatruuk je moet wel recht op zitten.![]()
moet eerlijk zeggen dat het in het begin niet mee valt hoor maar de aanhouder wint zal ik maar zeggen.
veel suc6
Kylan schreef:Je kan ook de lampen aan het dak van de bak te tellen. Dan moet je omhoog kijken, dus je hoofd rechtop houden en je rug recht. Dit is een iets veiligere manier dan een zweepje achter je rug. Een zweepje lijkt me bij jou geen goed idee omdat je af en toe al bang bent, en je dus in geen geval moet vallen.
Je moet het ook aan je instructeur vragen om het iedere keer te zeggen. Dan blijf je erop letten en dan wordt het ook beter.
En ook geen lampen.. Kan wel gewoon naar de lucht kijken.. Hartstikke bedankt voor de tips heb vanaaf weer les dusse dat wordt afzien..
juudjuh schreef:ik ben ook steeds netter gaan zitten door zonder zadel of zonder beugels te gaan rijden. helpt heel veel
juudjuh schreef:ik ben ook steeds netter gaan zitten door zonder zadel of zonder beugels te gaan rijden. helpt heel veel
In het bein zat ik hartstikke netjes stap en draf. We hebben de teugels wat langer gelaten zodat ik mijn ellebogen beter langs mijn lichaam kan houden, ging goed. Alleen toen de galop, benen zwabberden alle kanten op en zat heel erg naar voren..
ERn het heeft echt geholpen het gaat steeds beter:)
Maar wat voor oefeningen moet ik dan doen?

Jippie schreef:Jezelf regelmatig op video laten zetten. Voor mij werkt dat dan weer zo confronterend dat ik daarnaa voortdurend denk, rechtop, handen naar voren, borst naar voren, hoofd rechtop, tenen naar voren

Jippie schreef:Jezelf regelmatig op video laten zetten. Voor mij werkt dat dan weer zo confronterend dat ik daarnaa voortdurend denk, rechtop, handen naar voren, borst naar voren, hoofd rechtop, tenen naar voren
Kylan schreef:Jippie schreef:Jezelf regelmatig op video laten zetten. Voor mij werkt dat dan weer zo confronterend dat ik daarnaa voortdurend denk, rechtop, handen naar voren, borst naar voren, hoofd rechtop, tenen naar voren
Is ook een heel goede tip ja!
Video van jezelf bekijken is altijd goed, ook om je gevoel aan te combineren met een beeld.
heb woensdag weer les...