Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Amadeo schreef:balkjes op de grond leggen en voltes verkleinen en weer vergroten en veel overgangen van stap/draf naar galop en weer terug. (gaat daarbij om het aanspringen, niet om het doorgalopperen!) geduldig zijn is wel van belang! succes!

Pas als hij meer gewicht achterop kan dragen kun je meer lengte en sprong gaan nastreven. Als je dat nu doet kan hij dat toch niet verwerken en dondert hij alleen maar uit elkaar.
) óf heel hard gaat, óf terug draaft. ik kan de teugels gewoon niet opnemen en niet aan stelling of buiging werken, waardoor ze snel naar binnen valt. drijven met de benen heeft, zoals het een koudbloed betaamt, niet het succes waarop ik wacht
.

) en ze komt nu zelf terug en over de rug na een 1/2-1 rondje en dan kan ik mooi zwaar gaan zitten en haar iets sluiten, zonder teveel in de mond te hoeven rommelen.
(maar Cheeka is natuurlijk nog veel groener dan East) 
ha ha ha.. 

) 
Misschien dat ik haar aankomende woensdag een keer in Heerhugowaard rijdt
Gister waren we met dat jonge ding, die doet het ook wel aardig 
Volgens mij komt het helemaal in orde als je haar zo door blijft trainen 
)

gomir schreef:Ik rij het weekend voor het eerst weer M met Ot(in blokker, moest wel M want het L zat vol...). Volgende week start ik in Assendelft
Ik wil Cheeka binnenkort ook mee gaan nemen, maar weet nog niet precies wanneerMisschien dat ik haar aankomende woensdag een keer in Heerhugowaard rijdt
Gister waren we met dat jonge ding, die doet het ook wel aardig
Grappig trouwens dat we hetzelfde gevoel hebbenVolgens mij komt het helemaal in orde als je haar zo door blijft trainen
(volgend jaar de IBOP![]()
)
Fielychi schreef:balkje voor de hindernis