Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(ik was in de Allround week paarden van 5 t/m 9 juli 2004) 
Jennyzz schreef:Ik wil misschien dit jaar gaan met iemand anders, maar is het vooral trainen of ook lol, zeg maar. Is het ook lekker buitenrijden en zwemmen bijvoorbeeld (iemand was een paar jaar geleden geweest en die zei dat ze ook gingen zwemmen, is dat nu ook nog zo?). Of is het echt alleen maar trainen op dressuur?
Grapje dus. Nee een plas water is al moeilijk genoeg. Groot probleem als de hele crossbaan onder water staat. En als je dan met veel moed WEL achter een andere pony aan gaat door de waterbak geloven ze je niet
Nee, ze staan wel verbaasd te kijken!!! Die waterbak is ook leuk om zelf in te zwemmen!!!
Kylan schreef:Nee. voor allround moet je B+5 zijn en voor de dressuur of springkampen M+1.
Nou, voor de allround-week hoef je niet eens geklasseerd te zijn. Je moet alleen lid zijn van een rijvereniging en van de KNHS (volgens mij wordt je automatisch lid van de KNHS als je lid wordt van een rijvereniging). Ben vorig jaar naar de allround-week geweest en daar waren ongeklasseerde mensen bij. porscherider schreef::o Nou, voor de allround-week hoef je niet eens geklasseerd te zijn. Je moet alleen lid zijn van een rijvereniging en van de KNHS (volgens mij wordt je automatisch lid van de KNHS als je lid wordt van een rijvereniging). Ben vorig jaar naar de allround-week geweest en daar waren ongeklasseerde mensen bij.
Voor sommige spring- en dressuurweken moet je idd wel in een bepaalde klasse geklasseerd zijn. Maar dat staat er in de regel wel duidelijk bij vermeld.