Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lusitana schreef:Maar ik denk dat jouw paardje gewoon op d evoorhand gaat (ging de mijne juist niet). Dat zie je veel bij paarden die het werk niet goed aan kunnen, als je teveel vraagt. Daar komt dan vaak ook struikelen bij.
Rachel_T schreef:Dus als ik het goed begrijp lopen de paarden op de voorhand als ze het werk niet aan kunnen.
mij heeft iemand uitgelegt dat een paard begint op de voorhand,
en hoe hoger de nivo hoe hoger het paard gaat lopen (dus minder op de voorhand).
Lusitana schreef:Enfin, om op de foto in te gaan, in de eerste plaats liggen je onderbenen niet op de goede plaats, maar je drijft tenminste wel met het goede deel. Het lijkt mij niet dat de teugels slap hangen, dus wat meer teugel zou opzich moeten werken. Je zegt dat ze dan nog dieper gaat. En als je dan weer drijft? dan moet ze toch weer wat oprichten?
Het ligt zeker ook aan het feit dat ze rechtsom nog moeilijk vindt.
Ik kan je alleen maar aanraden om veel figuren te rijden en veel overgangen en geen lange stukken rechtuit. Wat heb je trouwens een ongelooflijk zware bak, daar moet je ook wat rekening mee houden. Misschien wat pauzes in je werk. dus losrijden aan de lange teugel dan oppakken en wat werk doen, dan weer even stappen aan de lange teugels, oppakken werken, stappen aan de lange teugel (of draven aan de lange teugel als de conditie er is), dan weer oppakken en aan het werk en daarna uitstappen aan de lange teugel. Je kunt de pauzes steeds korter maken als je merkt dat het hangen minder wordt. Misschien krijg je nog wat goede tips.