Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
NathalieW"]
ik heb een jonge pony van 1,57 en ik heb een probleem want hij wil nooit alleen in een grote bak, en akls mijn zus aan de andere kant van de bak rijdt en ik wil aan de ene kant rijdendan staat hij abrupt stil en keert soms op zijn achterbenen (niet heel hoog) om...
hoe kan ik dit verhelpen, misschien vaker alleen gaan rijden?
dan wil hij niet eens van het erf af en als ik er dan af stap wil hij nog niet mee................
Help please?!
groetuuwh nathalie en linedancer
[/quote]
[quote="NathalieW"]
ik heb een 3 jarige pony maar ik weet niet wanneer ik mag beginnen met springen, ik loop nu gewoon balkjes aan de hand, met de longe, en onder het zadel, in stap draf en galop, dat gaat hardstikke goed, moet ik wachten met springen omdat zijn achterhand nog niet goed ontwikkeld is?
als je het weet zeg het dan please ffies
[/quote]
[quote="NathalieW schreef:ik heb een beetje problemos...
de pony van mijn zus wil nooit over balken heen ze is nu vier en ze lijkt ze niet eng te vinden maar ze wil het gewoon niet we hebben al vanalles geprobeerd en ook al een keertje of 2 aan de hand maar toen vloog ze er maar 1x overheen dus dat was ook nix... nu gaat ze er of, voorstaan of, ze gaat weg. ze wil er niet overheen, als ze er overheen gaat vliegt ze half... dat is best eng want mijn zus rijdt niet zo goed :S
m.v.g =kus Nathalie
begrip er niks van...ik heb nog nooit meegemaakt dat een paard in zo'n snel tempo (binnen 1 week) ouder wordt. Of zie ik hier iets gigantisch over het hoofd ofzo??