Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:Ik heb op buitenrit hetzelfde probleem, alleen kan ik daar geen voltes rijden, alleen maar rechte stukken ......
Nu zeggen jullie veel overgangen rijden. Oke, maar worden jullie paarden daar juist niet mega fel van ? Die van mij wel !!!
Groetjes,
Maris
Maris schreef:Maar mijn paard is op buitenrit al goed voor mijn been ....... En dan door overgangen ook nog eens fel !
Kafue schreef:Zorg dat het tempo altijd van jou blijft. Als je dat tempo in galop of draf niet kunt handhaven dan maar in stap.
Het wordt gevaarlijk als het tempo niet van jou is en je het tempo er ook niet meer uit kun krijgen dmv zwaar zitten en parades
Mirtheke schreef:Mirthe (fjord) galopeerd véél te snel tijdens de les, ze probeerd andere paarden voorbij te steken.
Ze loopt wel niet door de piste, maar ik vind het wel vervelend, vooral als ik eerst of alleen rijd
weet iemand hoe ik dan moet aanpakken
probleem is wel, ik mag haar niet alleen in de piste rijden, tenzij ik haar huur.
Mirtheke schreef:Ok, bedankt.
heb morgen weer les, eindelijk!
owjah, hebben jullie nog tips voor de linker galop?
dat is me nog maar een stuk of 8 keer gelukt in het (bijna) jaar dat ik op haar rijd (ze doet et heel moeilijk)