Er was wedstrijd dus ik moest in de buitenbak.
Ik had haar al een slof omgedaan zodat ik d'r iets makkelijker kon rijden (heb morgen concours).
In de buitenbak aangekomen begon ze als een idioot te steigeren slaan met d'r voorbenen daar na was het net een pingpong bal de rug rond en als een gek tekeer gaan.
Ik moest haar loslaten omdat ik anders een trap kreeg.
(tot 3x toe!!!)
Toen heb ik snel mijn vriend gebeld en die kwam een longeertouw brengen, ze begon steeds opnieuw tekeer te gaan....
Toen het ik het longeertouw eraan gedaan maar ik kon en durfde bijna niet meer bij d'r in de bak....
M'n vriend heeft d'r toen vastgehouden en ik ben met een omweg met het longeertouw de bak ingegaan.
Toen heb ik haar een half uur gelongeerd ze ging in het begin nogal bokken en later deed ze weer normaal.
Daarna ben ik d'r opgegaan en heb nog ongeveer een 20 min gereden Ze liep wel goed, pakte alleen het bit af en toe vast.
Op terug weg gegon ze weer vervelend te doen.
Ze deed dit vorig jaar in de winter ook steeds maar dan nog niet zo erg als vandaag!!
Heeft iemand van jullie dit ook mee gemaakt of zijn er mensen die weten of denken wat je eraan kunt doen??? alle advies is welkom
voor diegene die haar afstamming wil weten King Nero x Wagner en ze is 6 jaar....