Volte 15 meter in galop valt ook 9 van de 10 keer te rijden als we niet in een dram bui zijn. Middengalop gaat de rem nog wel eens stuk.
Maar goed, daar zit vooruitgang in.
Maar dat wíjken......
In het begin stormden we gewoon zo hard mogelijk naar de overkant als er een 'zijwaartse' hulp aan leek te komen...
Toen gingen we gewoon de andere kant op....
Daarna was de oplossing overdreven scheef gaan lopen, heel veel stelling, achterhand rechtdoor, voorhand weg laten vallen.
Nu zitten we daar ergens tussenin en daar blijven we steken. Te veel stelling, en te weinig opzij.
Ik zal gerust van alles fout doen... maar ik wordt het inmiddels toch wel een beetje zat, met 9 wp in de L2, maar we wijken niet
Heb 3 verschillende instructeurs/trices gehad die het me hebben uitgelegd, vanaf een volte, gewoon rechtdoor, vanuit stap beginnen, paar meter vanaf de hoefslag... maar het werkt allemaal niet. Eigenlijk meer 'trucjes' dan hulpen als ik mezelf zo teruglees

Inmiddels heb ik helemaal geen les meer, ook geen 'groepsles' meer van de rijvereniging aangezien ik moet werken op zaterdag. Prive les zit er niet in, zowel qua tijd als qua geld niet Vooruit gaan we dus ook niet meer, maar op wedstrijden halen we wel wp...
Maar ik wil gewoon dat ze wíjkt dus nu dacht ik, laat ik het tóch maar eens op bokt vragen aangezien er hier zo ontzettend veel mensen zitten met ontzettend veel verschillende meningen
wie weet zit er wél iets tussen waardoor er bij mij opeens een lampje gaat branden wáárom ze niet wijkt... Of iemand moet zich geroepen voelen om het me persoonlijk te komen uitleggen

Daarnaast verwacht ik nu uiteraard ook minimaal 101 keer de reactie neem les