zoals de meeste onder jullie weten is pharaon in een steiger bui!
vandaag op mijn rug gevallen. die is helemaal blauw door de steen die lag waar ik wou vallen
(naja wou?)pharaon staat dus echt kaarsrecht. het heeft vandaag maar een haar gescheelt of hij was gevallen.
omdat ik nou echt begin te twijfelen of het toch niet medisch is. en mijn moeder denkt dat hij zich misschien geforceert heeft
*dan zal het toch van zijn gesteiger zijn!! want toen ie begon had ie geen enkele reden!*
dacht ik om dit te doen:
hem een halve week of een weekje rust geven. lekker op de weide enzo.
na zijn rustperiode even aan de longe (een weekje ofzo elke dag een kwartiertje en zo op bouwen)
daarna nog eens rustig proberen te rijden. doet ie het dan nog de DA laten komen?
natuurlijk gaat mijn moeder hem morgen nog een keer nakijken. om te zien of ik niets over het hoofd heb gezien.
Voor zover ik heb gezien heeft hij geen gevoelige plekken op zijn rug. geen pijn aan zijn mond. ofzo. maarja.
wat denken jullie van deze oplossing?
dus daar zit het verschil waarschijnlijk 
. toen het waaide (phara kan geen wind hebben. is die vrij wild) steigerde ie in eens. en vrij hoog ook. dus ik ben der af gevalle omdat ik me er totaal niet aan verwacht had. en toen is die het blijven doen....