mijn verzorgpony heeft een tijdje stil gestaan, en daarna ben ik weer begonnen om haar beweging te geven, ze bokte al waneer ze iets sneller moest draven. Nu na meer dan een half jaar heb ik haar zover gekregen dat ze al galopeerd zonder te bokken, maar dan waneer we langs de ingang komen, probeer ik haar erlangs te sturen, maar dat lukt dan niet omdat ze in een x recht door loopt, zodat ze net voor dat hek stil staat, weet iemand een oplossing om dat te verhelpen,
dat ze er gewoon lags gaat??? K heb ook al eens de zweep gepakt, maar dan begint ze te bokken
groetjes Deborah
maar ze heeft M gelopen,
en daar kon ze natuurlijk ook niet ineens bij de uitgang gaan stoppen.
maar als ik merk dat ze moe begint te worden, dan stop ik ermee, anders lukt t tog niet, dan wil ze niet eens meer galoperen.
maar ik rijd dr nog maar een jaartje (ik lease dr) en het meisje waar ze van is heeft dr geloof ik iets van 3 jaar. Ik weet eigenlijk niet wat voor ras het is.. haha moet ik maar eens gaan vragen
ze heeft wel papieren dus het is makkelijk op te zoeken. Ze is wel stevig gebouwd en aardig sterk, niet egt een dresuur pony maar ze kan het wel als ze meewerkt maar geen M pony
, ze springt liever
en ik rijd d'r pas iets meer dan een half jaartje