misschien weet iemand een stal bij mij in de buurt die paardjes in rijden of zo of heeft iemand tips om hem stil te laten blijven staan ik weet het ff niet meer hellupppppp!!!!!!alvast bedankt!!
[Edit Apple: titel verduidelijkt]
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
misschien weet iemand een stal bij mij in de buurt die paardjes in rijden of zo of heeft iemand tips om hem stil te laten blijven staan ik weet het ff niet meer hellupppppp!!!!!!
en ik ga inderdaad maar stapje terug want wil hem neit beschadigen op de een of andere manier!
vreselijk!
dat er naaast springen helpt dat echt?? heb het nog nooit gehoord dat ze dat doen ???

Ineke2 schreef:Blijkbaar heb je dus niet iemand erbij die er verstand van heeft, want anders stond die vraag hier niet...
Neem les van iemand met ervaring...
hij keek me aan of ik gek geworden was
maar goed de baas springt dus hij stond stil dat was al heel wat en ik laat hem nu ook aan de hand aan iedere kant van de bak een paar minuten stil staan en dan staik naast hem en klop en aai hem over al op zijn buik rug nek benen kont enz enz enz heb erg veel aan jullie advies ik hoop echt dat dit werkt
want wil hem niet weg moeten sturen dat hij ergens anders wordt ingereden want ik heb begrepen dat dat ook niet altijd even zacht zinnig gaat....Citaat:want wil hem niet weg moeten sturen dat hij ergens anders wordt ingereden want ik heb begrepen dat dat ook niet altijd even zacht zinnig gaat....