Ik heb een probleem(pje) met mijn paard. Ik zal een voorbeel geven:
Gisteren was ik in een grote buitenbak aan het rijden, op de helft want op de andere helft was er iemand aan het longeren, op zich ok. Tot die gene klaar was met longeren. Zodra mijn paard dat paard niet meer zag werd hij gek. Hij wou de bak uitrennen, maar dan rent hij een parkeerplaats op, dus heb ik er alles aan gedaan om zijn hoofd de andere kant op te zetten. Dus ik wil weer verder rijden, maar hij ging niet meer vooruit. Ik kon doen wat ik wilde, maar hij ging alleen maar achteruit.
Nog een paar keer geprobeerd om dan de bocht om te gaan ofzo, maar het werkte niet. Toen ben ik afgestapt en heb ik hem gerustgesteld en ben rustig naar stal gelopen en ben daar gaan rijden.Zoalds jullie hier boven kunnen lezen wordt mijn paard helemaal gek als hij alleen is, wat kan ik daar aan doen?
Als ik vanaf het begin al alleen ben gaat het wel beter, maar probeert hij nog wel steeds naar stal te gaan of andere paarden te zoeken! Help me please
want ik wil echt gewoon kunnen rijden met mijn paard
Ga dus maar gewoon zingen of fluiten of met andere mensen praten. Gewoon de aandacht ergens anders op vestigen.