Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SjonnieZ schreef:Als er niks uit het bloed onderzoek komt.. geef je wellicht zelf het antwoord al.. onvoldoende uitdaging.
En wat die go betreft. Tenzij je de oud eigenaar heel goed kent, zou ik dit antwoord niet gebruiken om alle problemen die jullie hebben aan op te hangen.
Gwenvd schreef:SjonnieZ schreef:Als er niks uit het bloed onderzoek komt.. geef je wellicht zelf het antwoord al.. onvoldoende uitdaging.
En wat die go betreft. Tenzij je de oud eigenaar heel goed kent, zou ik dit antwoord niet gebruiken om alle problemen die jullie hebben aan op te hangen.
Volgens mij doe ik dat ook niet? Ik zoek ervaringen meer niet, sta open voor ideeen en ervaringen. Wat je van een oude eigenaar weet kun je toch mooi meenemen in u ervaren en meenemen in zoeken naar een oplossing?
LadyAnna schreef:Bij sommige paarden haal je door het castreren alle energie ( geestelijk en lichamelijk) uit het paard en heeft het dier geen enkele voorwaartse drang meer. S....T happens.
Dit valt overigens ook niet met voer op te lossen.
Gwenvd schreef:Ik rijd een 10 jarige ruin die tot zijn 7e hengst is geweest. Hij is toen gecastreerd en daarna van veel power ingezakt naar een trage luiwammes. Hij vind werken nog steeds leuk maar voor je eenmaal aan de gang hebt ben je zelf al aardig kapot.
Heeft iemand hier ervaring mee? Kunnen we hem iets bieden? Iets om meer wil om te lopen te krijgen, niet zo zeer heet maar wel gewoon naar voren willen.