Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lindagek schreef:Ieder zijn eigen ideeën
Lindagek schreef:Ieder zijn eigen ideeën
Citaat:Maar jij geeft nu adviezen die iemand misschien op gaat volgen. En dat geeft je wel de verantwoordelijkheid om daar goed over na te denken. Als wat jij zegt niet klopt, en ze dit paard wel op die manier gaat trainen kunnen de gevolgen vrij ernstig zijn. Een paard met onbalans of fysieke problemen trainen op basis van 'aanpakken' kan het paard stuk maken zowel fysiek als geestelijk.
Caira schreef:Lindagek schreef:Ik heb er onder staan: "Als dit niet werkt kun je beter een instructrice inschakelen."
En wat nou als deze instructrice hier al zegt dat dat niet de manier is?
GabberGill schreef:Lindagek ik waardeer het dat je hulp wilt geven, maar doe het niet als je iets denkt. De manier die jij vertelt geeft hem juist zijn tempo. Je staat snelheid toe. Je moet terug naar de rust.
Annet_Dottie schreef:Gast4901 je hebt het over ruzie maken maar de enige die hier ontzettend pittig reageert ben je zelf hoor. Ook zo fijn dat je in je hele bericht niet 1 ding noemt waar de TS iets aan heeften eigenlijk net zo hard mee doet als met wat de rest volgens jou doet..
Anoniem schreef:Wat een ruzie en een wijsheden weer, bokt op zijn best.
Het is zo simpel, iedereen kan gelijk hebben.
Want de veilige antwoorden zijn simpel, dierenarts erbij en van daaruit verder kijken.
Ik zie het probleem van de aanval op Lindagek niet, ook zij kan gelijk hebben. Wat is er tegen om een paardje aan het werk te zetten in de vorm van figuren rijden etc.
Als er 1 ding is wat ik geleerd heb op Bokt is dat alle langdurige studies eigenlijk overboord gegooid kunnen worden.
Want als er iets is gooi je je vraag op Bokt want daar is iedereen helderziend en weet wat er met de pony / paard is.
En als iemand een antwoord geeft wat niet in het straatje van Bokkers past dan val je als Bokkers gewoon over die persoon heen en doet alsof het meest vreselijke gezegd is.
Daarnaast komen er ineens tal van superinstructrices vertellen wat het kan zijn. Ook zo leuk, die helderziende instructeurs.
Jammer dat ik die nooit kan vinden, ik moet nog steeds een filmpje opsturen als er zich tussen de lessen door een probleem voordoet.
BIJ DEZE MIJN OPROEP:
WILLEN ALLE HELDERZIENDEN ZICH BIJ MIJ MELDEN ZODAT IK EEN HOOP GELD KAN BESPAREN MET LESSEN, BIJRIJDEN, DIERENARTSEN, OSTEOPATEN ETC.
Oh ja en het liefst gratis natuurlijk want die helderziendheid hebben jullie ook gratis gekregen.