Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Louise_vd5r schreef:Waaraan hang je die 2de teugel dan? En ik heb hem nog maar 1 keer gereden, morgen heb ik springles met hem. Zonder martingaal is momenteel niet echt een optie hij is erg sterk.
dresjoepie schreef:Waarschijnlijk blijf je te lang aan je binnen teugel hangen Maak het niet te moeilijk sturen is 2 handen naar binnen en in dit geval ( over de buitenschouder vallen) wat buiten been! Reageert de pony door af te wenden doe je weer even niks totdat je weer wilt sturen
Ga voor jezelf veel vierkanten rijden ipv voltes
Louise_vd5r schreef:dresjoepie schreef:Waarschijnlijk blijf je te lang aan je binnen teugel hangen Maak het niet te moeilijk sturen is 2 handen naar binnen en in dit geval ( over de buitenschouder vallen) wat buiten been! Reageert de pony door af te wenden doe je weer even niks totdat je weer wilt sturen
Ga voor jezelf veel vierkanten rijden ipv voltes
Dat is het net, ik probeer het idd op te lossen met buitenbeen, maar daar reageert hij niet echt op.
Louise_vd5r schreef:Ow ja en ik mag geen eigen lesgeefster kiezen, anders zou ik dat wel doen maar ik moet les nemen van de intrustcteurs daar op stal. En ja ik weet dat hij jong is en nog veel moet leren, hij is nog maar 5. Ik vroeg enkel tips om het hem te kunnen leren hoor