Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
NatasjavE schreef:Poll is een beetje onhandig.
Meeste ongevallen heb ik gehad thuis en dan met het springen.(paard stopt voor de hindernis maar ik niet)
Je kan ook op concours springen uiteraard,...of in het bos.
annebe schreef:NatasjavE schreef:Er is overigens een uitgebreid onderzoek gedaan hiernaar.
De meeste ongevallen(met schade) gebeuren op de manege bij mensen met weinig ervaring en gevolgt door op buitenrit geloof ik.
Weet je waar ik deze kan vinden? Is dat ook via bok geweest of een organisatie?
beatje schreef:Ik heb 3 ongelukken gehad op buitenrit,2x door een aanval van een hond en 1x door een aanval van bijen,daar zijn we over de kop gegaan een sloot in.Dat was het ongeluk waar ik het meest geschrokken ben maar het minst aan over heb gehouden.Alleen heel veel bijen en mieren steken,daar ben ik wat ziek van geweest.
Van de honden aanval heb ik een gebroken staartbeen over gehouden en de andere keer een afgescheurde schouderspier,daar heb ik dan ook van in het ziekenhuis gelegen.Honden eigenaar is toen er ook snel vandoor gegaan dus ook geen claim kunnen indienen.
annebe schreef:NatasjavE schreef:Er is overigens een uitgebreid onderzoek gedaan hiernaar.
De meeste ongevallen(met schade) gebeuren op de manege bij mensen met weinig ervaring en gevolgt door op buitenrit geloof ik.
Weet je waar ik deze kan vinden? Is dat ook via bok geweest of een organisatie?