Ik heb misschien een beetje vreemde vraag.
Een paar weken geleden is mijn paard door het hek heen gejaagd en was hij wat gevoelig op zijn borst en benen. En helaas was hij ook kreupel na even een rondje draven gelijk afgestapt. Ook aan de longe was hij kreupel dus maar besloten hem een tijd stil te zetten(in stap liep hij niet kreupel).
Na 3 weken was hij weer aan het rennen en dollen door de bak, Dus maar weer is aan de longe gekeken hoe het met hem was en hij leek niet kreupel. Op het harde gelopen en ook niet kreupel. Maar ik stap op ,in stap niks aan de hand en in draf hinkte hij (lijkt op teugelkreupel). hij wilde wel stappen maar niet draven. Galoperen wilde hij wel maar had zijn oren in zijn nek. Dus maar weer afgestapt en een tijdje stil gezet.
Week later weer gekeken met de longe op het zachte en het harde.. niks aan de hand en dus maar is gekeken wat hij op buitenrit doet. Daar liep hij wonder boven wonder harstikke zuiver! in de stap en in de draf.. Dus na de buitenrit in de bak en hij begint gelijk te hinken. Toch maar even doorgepakt en uiteindelijk liep hij in de bak ook weer normaal.
Dus mijn vraag is wie herkent deze situatie? En wat hebben jullie eraan gedaan? Het is voor mij nu erg lastig in schatten wanneer hij me voor de gek houd en wanneer niet!
Hij is nagekeken in de kliniek klinisch en rontgonologisch daar konden ze hem volledig gezond verklaren..Ook zijn we niet bij de eerste beste kliniek geweest dus we zitten een beetje met onze handen in het haar. Wie herkent dit probleem

Tevens staat het paard nu volledig stil tot de zomer door deze problemen. Ik ben vooral op zoek naar mensen met zulk soort gelijke problemen en wat hun paard dan wel of niet mankeerde.
Groet,
fabie