Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
OneAndOnlyx schreef:Ik heb haar(helaas..) moeten laten winnen.
OneAndOnlyx schreef:Mikkiej: Ik heb les in grondwerk! (:. Ik vind gewoon dat ze moet weten wie de baas is, daarom spoorde ik haar aan en kwam er uiteindelijk een zweepje aan te pas.
OneAndOnlyx schreef:Iedereen bedankt voor jullie reacties! Ik heb hier enorm veel baat bij.
ElineR: Ik denk inderdaad dat ze me uittest. Maar het lukt haar helaas aardig haha. Ja ik heb haar nu 6/7 weekjes. Medische dingen lijkt me niet voor de hand liggend, als haar vriendje in de wei/stal/paddock staat en we gaan gaat ze keurig met me mee, alleen als ze op de poetsplek of naast ons staat gaat ze niet.
Mikkiej: Ik heb les in grondwerk! (:. Ik vind gewoon dat ze moet weten wie de baas is, daarom spoorde ik haar aan en kwam er uiteindelijk een zweepje aan te pas.
Nikass: Bedankt voor je tip! Maar ze heeft dit echt alleen als haar vriendje buiten de paddock is en zij haar ziet. Dus niet als ze al wég is, ook niet als ze in de paddock/bak of wei staat. Bovendien is het niet haalbaar om haar terug te laten gaan vóórdat ze gaat staken, want dan zit ik er pas 5 sec op en het terrein nog niet eens af.