Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
manonutjuh schreef:Ik vind je verhaal een beetje onduidelijk.
Je hebt vanavond met je nieuwe zadel gereden en ook gevallen?
Is het paard gekeurd bij aankoop?
Het gedoe bij het opzadelen, is dat al de hele week of alleen met het nieuwe zadel?
bigone schreef:Ook mijn vraag, paard gekeurd? Heb jij het paard zelf opgezadeld of stond hij al klaar wanneer je kwam? Niet gekeurd dan waarschijnlijk toch verkeerd zadel/ te strak aangesingeld of bij de vorige eigenaren iets gehad om rustig te blijven.
)KarinLF schreef:Wat vervelend ElineCeltic, ik heb het vorig jaar ook gehad (is toevallig toch geen zwarte tinker he)
Ik zou ook inderdaad zijn rug en zadel goed na laten kijken.
bruine KWPN'er! En misschien dat ik toch een DA laat komen om zijn rug te bekijken. De vorige eigenaar komt volgende maandag ook sowieso nog even kijken om te zien waar het probleem kan liggen
emil01 schreef:Vraag meteen of de oude eigenaar ook het zadel mee wil nemen, waar je bij hun op hebt gereden. Misschien kun je een zelfde model kopen als dat wel fijn ligt voor het paard.
! Jamiejoyce schreef:Ik vind het trouwens ook al best snel dat je erop gaat maar dat is mijn mening ik zou hem even laten wennen aan de nieuwe omgeving hij is ook nog jong kan ik erop uit maken ( mijn paard was de eerste 2 weken een draak wilde haar al bijna weer terug brengen maar ze had even tijd nodig)
mirgino schreef:Jamiejoyce schreef:Ik vind het trouwens ook al best snel dat je erop gaat maar dat is mijn mening ik zou hem even laten wennen aan de nieuwe omgeving hij is ook nog jong kan ik erop uit maken ( mijn paard was de eerste 2 weken een draak wilde haar al bijna weer terug brengen maar ze had even tijd nodig)
sorry hoor maar dit is echt onzin!!
mirgino schreef:Jamiejoyce schreef:Ik vind het trouwens ook al best snel dat je erop gaat maar dat is mijn mening ik zou hem even laten wennen aan de nieuwe omgeving hij is ook nog jong kan ik erop uit maken ( mijn paard was de eerste 2 weken een draak wilde haar al bijna weer terug brengen maar ze had even tijd nodig)
sorry hoor maar dit is echt onzin!!
) weet iemand wat ik kan doen om de pijn te verachten ook als ik een ander zadel heb want die zal ook wel op die plek een beetje druk geven ? Jamiejoyce schreef:Waarom is het onzin dan?
ben ik het wel eens dat niets te vroeg of te snel is gegaan bij TS, waardoor deze problemen zouden zijn veroorzaakt.