Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Muppett schreef:Een paard.hoort op licht teugelcontact na te geven. Even je handen laten staan kan best af en toe maar wel daarna gelijk loslaten. Hopelijk brengt een myler verlichting maar ik zou zeggen vergeet het rechtrichten en van achter naar voren rijden niet.
is hij om door een ringetje te halen. kiddokids schreef:Tuurlijk simpelman jij weet het beter.. Jou reactie's heb ik al vaker gelezen bij Andere topic over je manier van rijden en hoe het wel moet bedankt voor je advies maar je hebt het wel mis..
kiddokids schreef:Tuurlijk simpelman jij weet het beter.. Jou reactie's heb ik al vaker gelezen bij Andere topic over je manier van rijden en hoe het wel moet bedankt voor je advies maar je hebt het wel mis..
Joolien schreef:Hangen komt vaak van achteruit, een paard wat niet op het achterbeen wil komen gooit zich op de voorhand, soms gaat een paard dan hangen. Dit dien je van achteruit op te lossen, zodra het paard hangt, actief maken. Het komt echt uit het lijf, niet vanuit de mond. Je kunt ook eens kijken waarom je pony hangt, paarden die vast zitten in het lijf kunnen dat uiten in hangerig worden.
kiddokids schreef:ik ga niet in discussie als jullie het niet kunnen zien en voelen vind ik het knap dat jullie zeggen stuk basis overgeslagen is
weet niet iemand op zelfde niveau geeft zelf les heeft precies het zelfde probleem hij doet het ook niet constant net als bij haar..
nogmaals ik kan het niet makkelijk uitleggen..
maar met mijn billy allen bit ging het stukken beter en makkelijker in de aanleuning..
kiddokids schreef:ik ga niet in discussie als jullie het niet kunnen zien en voelen vind ik het knap dat jullie zeggen stuk basis overgeslagen is
weet niet iemand op zelfde niveau geeft zelf les heeft precies het zelfde probleem hij doet het ook niet constant net als bij haar..
nogmaals ik kan het niet makkelijk uitleggen..
maar met mijn billy allen bit ging het stukken beter en makkelijker in de aanleuning..