Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) bij laten komen, En die heeft d'r dus een uur staan te masseren, Eerst geloofde ik er niet zo in, Maar het heeft wel geholpen! sannutjjuuuh schreef:Precies dit had mijn paard ook! Terwijl ze het eerst nooit gedaan heeft, En het bleek dus dat ze vast liep.. We hebben er een psychopaat (ofzo iets) bij laten komen, En die heeft d'r dus een uur staan te masseren, Eerst geloofde ik er niet zo in, Maar het heeft wel geholpen!
elineXpooh schreef:sannutjjuuuh schreef:Precies dit had mijn paard ook! Terwijl ze het eerst nooit gedaan heeft, En het bleek dus dat ze vast liep.. We hebben er een psychopaat (ofzo iets) bij laten komen, En die heeft d'r dus een uur staan te masseren, Eerst geloofde ik er niet zo in, Maar het heeft wel geholpen!
Een psychopaat
sannutjjuuuh schreef:Precies dit had mijn paard ook! Terwijl ze het eerst nooit gedaan heeft, En het bleek dus dat ze vast liep.. We hebben er een psychopaat (ofzo iets) bij laten komen, En die heeft d'r dus een uur staan te masseren, Eerst geloofde ik er niet zo in, Maar het heeft wel geholpen!
hahah elineXpooh schreef:sannutjjuuuh schreef:Precies dit had mijn paard ook! Terwijl ze het eerst nooit gedaan heeft, En het bleek dus dat ze vast liep.. We hebben er een psychopaat (ofzo iets) bij laten komen, En die heeft d'r dus een uur staan te masseren, Eerst geloofde ik er niet zo in, Maar het heeft wel geholpen!
Een psychopaat

fjordjes schreef:.
pien_2010 dat is ook nog een goeie, wel lastig want je doet de hulpen geven op de automatische piloot
. LIgt altijd aan mij en niet aan haar. Paardje laat zich zo verschrikkelijk fijn rijden.