Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Remark schreef:Hier een filmpje van afgelopen wedstrijd. Op het filmpje drijf ik ook erg veel aan, dit doe ik met trainen ook wel maar niet zo erg, komt omdat ze op wedstrijd inkakt tijdens mijn proeven en hier werken we aan.

suc6!
Remark schreef:Bedankt voor alle tips!
Ik ga proberen mijn tenen meer naar binnen te draaien en meer vanuit mijn enkels licht te rijden.
Een gaatje korter zorgt er wel voor dat mijn benen een heel stuk stiller zijn maar dit ziet er gewoon niet uit met mijn dressuurzadel en zo kan ik helaas niet in de wedstrijdring verschijnen ben ik bang.
listiglistje en Marin_ka3, wat jullie zeggen is helemaal waar! Sinds ik het filmpje gezien heb probeer ik dit te verbeteren maar aangezien het inderdaad een soort tic is, is dat moeilijk af te leren.
Een equisimulator lijkt me leuk om eens te proberen, zal vast komend jaar wel op stal georganiseerd worden!
Amiigo, jij zegt dus dat ik juist vanuit mijn knieën moet lichtrijden en niet vanuit mijn enkels?
Ingrid_92, dit heb ik inderdaad eens eerder gehoord! Ik ga het proberen, bedankt!