wel vreemd maar in draf wil ze het nog niet zo en galop helemaal niet.maar vinden jullie wel dat ik een slofteugel mag gebruiken bij een shet van 105 cm?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wel vreemd maar in draf wil ze het nog niet zo en galop helemaal niet.
Barvrouwke schreef:ik zeg alleen dat een paard van 1.80 hetzelfde is als een shet van 105 cm

sherwood schreef:jaaa een thiedeman, die kan je tenmiste niet meer loslaten als ie lekker loopt, nee da's pas fijn. Dit was wat ik bedoelde. Ik gebruik graag een slof, maar als je je er te veel over uitlaat, dan krijg je pb's van penny meisjes die zeggen dat ze het allemaal veel beter weten enzo.... zucht.
Fasel"]
[quote="sherwood schreef:jaaa een thiedeman, die kan je tenmiste niet meer loslaten als ie lekker loopt, nee da's pas fijn. Dit was wat ik bedoelde. Ik gebruik graag een slof, maar als je je er te veel over uitlaat, dan krijg je pb's van penny meisjes die zeggen dat ze het allemaal veel beter weten enzo.... zucht.

sherwood"]
[quote="Fasel"][quote="sherwood schreef:jaaa een thiedeman, die kan je tenmiste niet meer loslaten als ie lekker loopt, nee da's pas fijn. Dit was wat ik bedoelde. Ik gebruik graag een slof, maar als je je er te veel over uitlaat, dan krijg je pb's van penny meisjes die zeggen dat ze het allemaal veel beter weten enzo.... zucht.

had het hele stukje van pb niet gelezen. Excuus.