Ik rij recreatief dressuur met mijn Fries en ben bezig met rechtrichten enzo. In galop aanspringen gaat nog niet geheel op het plekkie waar ik wil. Laat staan op een volte zoals ik in sommige B-proeven zie. Bij voltes gaat de achterhand soms een eigen leven leiden en een rechte lijn oversteken gaat vaak ook zwabberig. Als ik een B-proef lees denk ik: HELLUP wat staat hier? Kortom, plankenkoorts slaat toe en ik doe het uiteindelijk dus toch weer niet.Maar nu, dit jaar wil ik me niet laten kisten en wil ik er voor gaan. Klein probleempje: de kinderen gaan vanaf 2-9 weer naar school dus vanaf die datum heb ik pas weer tijd om echt te gaan trainen voor een proef. 22 sept is de wedstrijd. Dus ik heb welgeteld 3 weken om te oefenen. Gaat mij dit lukken? Hoe bouw ik dit het beste op? Ik heb de mogelijkheid om op mijn paard te rijden op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag (op woensdag rijd mijn zoon er 's middags op die gaat oefenen voor een bixie met hem en in het weekend zijn de kids mee en oefenen we dus met hun de bixies (dochter op eigen pown).
Wie kan mij helpen met tips om een 3 weeks schema te maken ofzo om een beetje voor de dag te kunnen komen op de wedstrijd?

Zelfs door een S van hand veranderen zit er niet in..
Zet 'm op