Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
terpentijn schreef:Nou Fries Wytske, en dat wist ik natuurlijk nog niet op mijn 53 jaar.
Evengoed bedankt want dat is zeker waar, nu graag weer reacties ontopic, en hopenlijk uit eigen ervaringen van anderen hiermee?
terpentijn schreef:Thanks Fransje_70, heb er een stukje van gelezen, ga alles doornemen.
Mag wel zeggen dat dit wel een structureel probleem ooit was bij mijn paard, het is na het opnieuw oppakken ineens opnieuw ontstaan.
Het zal ook wel, zeker een stuk onrust zijn. Kan ik mijn paard dan niet eerst tot rust krijgen, dit nu was altijd een moeilijke taak, hij was en is altijd heel onrustig en afgeleid. Ook toen ik hem door liet rijden door een Prof (Mark van de Donk), was dit steeds een issue, een paard zonder rust is niet ontspannen, en staat nergens voor open.
Dank voor de link, ik ga verder lezen en leren!
). Hard lopen is vaak een methode van paarden om hun balans te herstellen (hoe langzamer, hoe moeilijker het is overeind te blijven, denk maar aan jezelf op een fiets).