Ik zit in de l1 en moet nog 2nwinstpunten voor de l2 maar krijg alleen maar stenge jurys help hie kan ik haar beter door de hals krijgen???
Tigra_
Geplaatst: 29-07-13 23:25
Misschien handig dat je een filmpje plaats als je hier tips en adviezen wilt. Je moet toch eerst kunnen zien hoe het gaat. Film je proef een keer kan ook gewoon thuis in de training een proef rijden en deze filmen plaats die dan bij HAW en dan krijg je vast tips waar je wat mee kan.
Als je les hebt kan je aan je instructeur/instructrice vragen of die je helpt met je pony meer door de hals heen te krijgen En idd als je nu geen winstpunten kan rijden moet je zelf eerst goed nadenken of je klaar bent voor de L2
Zo te horen ben je nog niet klaar voor de L2, ik zou thuis eerst nog wat oefenen vooral je hoger gaat. Het heeft geen zin om een klasse hoger te rijden als je het nog niet aankunt.
Plaats anders een filmpje dan kunnen we zien wat het probleem is
Lanphis
Geplaatst: 30-07-13 13:00
Arkhorse schreef:
Als je les hebt kan je aan je instructeur/instructrice vragen of die je helpt met je pony meer door de hals heen te krijgen En idd als je nu geen winstpunten kan rijden moet je zelf eerst goed nadenken of je klaar bent voor de L2
Eens
sannedeedee1
Geplaatst: 30-07-13 13:04
Het lijkt me juist fijn als ik jou was om 'strenge' of in mijn ogen, rechtvaardige jury's te hebben. Zo weet je echt of je wel werkelijk klaar bent voor de L2. In jou geval dus niet, ik zou lekker door trainen, hulp vragen aan je instructeur en dan hopen dat je wp rijd
Maris__
Geplaatst: 30-07-13 13:06
Kendra schreef:
@ TS, het is half 1 in de nacht en je bent 11 jaar - ga jij eerst maar een nachtje slapen... Welterusten!
Wat ook helpt om hem/haar meer door de hals te laten lopen, is veel overgangen rijden. Dit doe ik ook altijd, thuis en bij wedstrijden. De overgangen kunnen van draf naar stap en stap naar galop enzo, maar ook verzamelde galop of middenstap!