Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Flame25 schreef:@sheeNegro ik ben ook helemaal niet bezig met verzamelen of met oprichting. Was een antwoord op de vraag of mijn paard rechtgericht is.
Ik ben ook niet van plan om haar maar in een stelling te dwingen ofzo. Probeer alles op een zo paardvriendelijke manier op te lossen, maar kom er zelf op het moment gewoon niet meer uit.
Ze is niet oud, maar als ze ergens last van heeft door stijfheid ofzo. Is het vaak alleen maar slechter om een pauze in te lasten. Van alleen in de wei lopen word ze echt niet meer losser. Ik heb zelf helemaal geen ervaring met een osteopaat, maar sta er wel open voor. Ook is ze op het moment wat te dik en door haar vrij te houden van rijden. Ben ik bang dat ze veel dikker word of misschien zelf weer hoefbevangen raakt.
@ koetjeboe Heeft jouw draver ook van die momenten dat hij naar rechts trekt en dan een soort rondje maakt. Dat je geen controle meer hebt?
Ik ben zelf bang dat ze misschien pijn heeft, misschien toch verstandig om er naar te laten kijken.
Soms maar 1 dag en dan kan je alweer rustig beginnen.
Flame25 schreef:Ik weet zelf niet of ik nou voor een osteopaat of een paardenmasseur moet kiezen?
.