Alvast bedankt!
Groetjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hehe, niet zo handig.. Hopelijk gaat het in het vervolg - met jullie tips - wat beter!

).
Ga mee met het paard, doe alles op jouw tempo en ben niet bang om te vallen, dan ontspan je meer
Succes! 
Respect!
Die van mij wil wel eens wegschieten.. heb al wel eerder zonder zadel gereden maar op andere paarden, moet zeggen dat dat wel is gelukt maar ik voor mijn gevoel er als een zoutzak op zit
En niet te hard gaan dorien1998 haha hoe harder ik ga klemmen hoe harder zij gaat ben ik bang hihi, maar gewoon doen dus! Ik ga t proberen! Danique91 schreef:Nog een vraagje he; ik kan me voorstellen dat een paard het voor de eerste keer best eng vind dat iemand op zijn rug gaat zitten zonder zadel. Iemand hier ervaring mee? Ik wil het zelf graag leren met mijn verzorgpaard, alleen niemand heeft dit een keer gedaan met haar.. Hoe kan ik het beste beginnen?
Danique91 schreef:Hahah oké LoesVDBRespect!
Die van mij wil wel eens wegschieten.. heb al wel eerder zonder zadel gereden maar op andere paarden, moet zeggen dat dat wel is gelukt maar ik voor mijn gevoel er als een zoutzak op zit
En niet te hard gaan dorien1998 haha hoe harder ik ga klemmen hoe harder zij gaat ben ik bang hihi, maar gewoon doen dus! Ik ga t proberen!