Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
Magiccc schreef:ja dan zou ik het verder ook niet weten nee![]()
succes in ieder geval, hoop voor je dat je de oplossing vindt!
siepenteun schreef:Wat voor medicijnen slik je? Ik heb met mijn medicijnen dat sneller als bijwerking. Misschien staat het op de bijsluiter?
Muppett schreef:Ik heb vaak kuitkramp met het rijlaarzen uittrekken. Als ik extra kniekousen aandoe, heb ik dat.
Mijn fysio zegt dat kuitkramp altijd komt door een slechte doorbloeding. Ze adviseerde mij om niet te strakke broeken aan te doen (bij de liezen). Ook niet te lang zitten of staan maar je houding en activiteit afwisselen.
2x per week een banaan eten schijnt al voldoende te zijn om je magnesiumgehalte op peil te brengen.
moonfish13 schreef:Onderrug eens na laten kijken door een manueel?
Ik heb kramp in mijn kuit als er onderin iets niet goed zit.
Edit, zie het van je laarzen.
Lijkt me vrij logisch toch als de boel te strak zit?
Corally_B schreef:Heb je toevallig last van spataders? Ik had een spatader precies in mijn knieholte en kreeg daardoor niet alleen tijdens het paardrijden vaker kramp in een van mijn kuiten. Spatader laten wegspuiten en nooit meer last van gehad.
Desireetje89 schreef:Corally_B schreef:Heb je toevallig last van spataders? Ik had een spatader precies in mijn knieholte en kreeg daardoor niet alleen tijdens het paardrijden vaker kramp in een van mijn kuiten. Spatader laten wegspuiten en nooit meer last van gehad.
Nee gelukkig niet! Heb wel vrij stevige kuiten, maar wel passend bij de rest van mijn lichaam.
Bedankt voor je reactie
kan je dit toch eens overwegen misschien. PowerReiner schreef:Kan het niet toevallig zijn dat je kuit spieren langzaamaan langer worden door het uitdrukken van je hakken?
Probeer eens met gewone schoenen of jodphurs te rijden om te kijken of je er dan ook last van hebt.
PowerReiner schreef:Kun je niet overleggen met je intrustrice of het voor 1 keertje kan? Lijkt me dat het niet zo'n probleem moet zijn als je pijn hebt.
Per se jodphurs kopen voor misschien die ene keer is ook zonde