Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En misschien val je wel nooit meer hoor! Dat je 1 keer valt wil niet zeggen dat je altijd valt.
Anyday schreef:Hoelang zit je al op paardrijden? Het is zonde om gelijk te stoppen, het beste is zo snel mogelijk weer gaan rijden zoals eerder ook al gezegd. Als het dan weer een paar keer goed is gegaan, heb je wel weer vertrouwenEn misschien val je wel nooit meer hoor! Dat je 1 keer valt wil niet zeggen dat je altijd valt.
Ik ben zelf nog maar 1 keer van een pony gevallen (heeeel lang geleden) toen de pony op hol sloeg, toen reed ik nog maar net. Verder ben ik nooit meer gevallen! Dus kop op meid, je kunt het !!
Myraxhorsey schreef:Hallo,
Wie kan mij helpen 2 weken terug ben ik in mijn paardrijles van een pony af gevallen
En nu durf ik niet meer maar ik heb ook het gevoel alsof rijden eigenlijk niks voor mij is heb eerder iets met shetlanders enzo ik vind het leuker om te poetsen etc.
Wie kan mij helpen???
En moet ik maar stoppen??
)... En als ik val durf ik eigenlijk ook niet meer te rijden.
) ondanks haar maffe sprongen ed.
Tatanka1 schreef:Myraxhorsey schreef:Hallo,
Wie kan mij helpen 2 weken terug ben ik in mijn paardrijles van een pony af gevallen
En nu durf ik niet meer maar ik heb ook het gevoel alsof rijden eigenlijk niks voor mij is heb eerder iets met shetlanders enzo ik vind het leuker om te poetsen etc.
Wie kan mij helpen???
Ik herken jou probleem. Ik ben ook een held op sokken![]()
En ben toch in het bezit van een paard van ruim 1.70 ( HELP... tis groot, sterk en indrukwekkend)... En als ik val durf ik eigenlijk ook niet meer te rijden.
Maar gelukkig bezit ik het doorzettingsvermogen om er weer op te stappen en door te gaan. Inmiddels ken ik mijn paard zo goed dat ik de afgelopen drie jaar niet meer ben gevallen (even afkloppen) ondanks haar maffe sprongen ed.
Mijn eigen paard ben ik inmiddels wel gewent en de angst ben ik dan ook kwijt. Het vertrouwen van constant het zelfde paard heeft mij goed gedaan. Misschien helpt een vast bijrij-paard/ verzorg-paard jou om vertrouwen te krijgen om te blijven rijden.
Want elke week een ander paard? mij niet gezien
) Myraxhorsey schreef:ik ben toch gestopt van paardRIJDEN is niks voormij ik vind mennen en longeren enzo leuker wel gek he maar tis echt zo
) En helemaal niet gek! Jij geniet liever op deze manier en dat is beter dan jezelf "verplicht" op een paard gaan te heisen terwijl je er niet van geniet! Respect! En heel veel plezier met het verzorgen en mennen!
want weten jullie iets een soort hobby/sport met pony's zonder rijden zeg maar wat niet al te duur is?Myraxhorsey schreef:Oja trouwends ik had nog een vraagje hihiwant weten jullie iets een soort hobby/sport met pony's zonder rijden zeg maar wat niet al te duur is?
Grts

Myraxhorsey schreef:Hallo,
Wie kan mij helpen???