Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Undefined schreef:Ik krijg haar (in de bak) prima achteruit op mijn zit, maar dat lijkt me bij de brug niet verstandig.
Midgie, is afstappen niet dat ik me 'gewonnen' geef? Volgens mij is het namelijk echt een gehoorzaamheids probleem en niet dat ze het echt eng vindt.

minajtje schreef:je hebt nog geluk! die van mij is er niet over te krijgen, ook niet als ik ernaast loop.. terwijl ik toch al behoorlijk veel uren grondwerk en schriktraining met dit paard achter de rug heb.
aeolusnr1 schreef:Ook hier, als je al zoveel geprobeerd hebt , dan is er maar één conclusie, je doet het ergens fout.
ieder paard kan over een brug gaan, en dit kan na vrij korte tijd training, normaal zeg ik na één training, maar idd er zijn moeilijkere gevallen en die vragen dan een paar dagen training, meer ook niet hoor.minajtje schreef:je hebt nog geluk! die van mij is er niet over te krijgen, ook niet als ik ernaast loop.. terwijl ik toch al behoorlijk veel uren grondwerk en schriktraining met dit paard achter de rug heb.
Undefined schreef:Dat is ook iets waar ik over na heb gedacht, jammer genoeg heb ik nu niet zoveel tijd om een half uur voor een bruggetje te gaan staan, maar wanneer mijn tentamens over zijn wel weer.
Laatst hadden we ook een stukje op de weg die nieuw was en wat ze eng vond, heb toen ook net zo lang stilgestaan tot ze zelf ging en dat werkte inderdaad wel! Weet alleen niet of dit met de brug ook lukt omdat ik echt het idee heb dat ze het niet eng vindt maar gewoon nog in haar kop heeft zitten.
edit: hmm trailerladen is ook al zo'n ramp
)