even wat informatie pony:
-naam isabel
-haflo arabier merrie
-7 jaar
-half jaar in mijn bezit
-nieveau f5
ik sta op een stal waar iedereen voor zo naturlijk mogelijk is paarden staan minimaal 12 uur per dag buiten, rijden allemaal bitloos tegen dekens enzo..
hallo ik heb een probleem, omdat ik niet verderkwam met mijn pony heb ik les genomen. mijn pony is in 2 weken echt veel beter gaan lopen, maar nu zegt mijn instructrice dat ik beter met bit kan gaan rijden (tuurlijk een zacht bitje he
) ze vind het ook een beetje zonde vande pony als ze niet officieel start, maar het gaat haar vooral om dat ze het niet eens is met de manier van de werking van het hoofdstel, ze vind dat het verwarrend is dat er op meerdere plekken inwerking is (dr. cook kaakgekruist) ze loopt netjes aan de teugel en ze kan echt een nette b proef lopen,alleen nog de puntjes op de i. nu zegt de stalbaas van waarom zou je het doen ze loopt netjes. en mijn instructride zegt dat ze misschien wel nog beter gaat lopen met bitje.nu mijn ander probleem isabel heeft altijd met een hele dikke winterdeken 23-7 binnen in een manege gestaan. nu heb ik haar in maart gekocht en heeft ze dus de hele lente en zomer buiten gestaan zonder deken. maar nu het herfst word heeft ze direct een hele dikke vacht ik rij best intensief dus ze zweet, zal ik haar een deken opleggen? terwijl de hele stal ertegen is ? zo ja wat voor 1 en wat nu als het regent en ik zit op school? de stalbaas zegt dat ik haar verpest en ziek maak met deken.
als je google gebruikt word je helemaal gek en iedereen zegt wat anders
hoop dat jullie een antwoord voor me hebben
groetjes litilaura
zo is het .