Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ThreeFingers schreef:Probeer eens met nog 2 ruiters naast je, die ook dezelfde richting op rijden als jij, jij in het midden de andere 2 dicht naast je. En dan laat je een andere ruiter jullie tegemoet rijden.

Liefst springt ze nog over de ander heen..... Gisteren ook paar keer achter een ander aan gestapt en zo iemand tegemoet gereden. Het liefst loopt ze dan met een boog van 20m om de ander heen .

Echt fijn! 
Kentaro schreef:Dan lukt naar een spiegel toe rijden waarschijnlijk ook niet?!
rowo schreef:Kentaro schreef:Dan lukt naar een spiegel toe rijden waarschijnlijk ook niet?!
Geen idee, want die heb ik thuis niet en op de les ook niet.
Daarnaast hebben wij om de bak thuis nu van alles liggen wat er eerder niet was. Dan zou ze daar ook van moeten schrikken? Of van tegemoet komende auto's of fietsers als ik langs straat loop?
Kon me niets voorstellen wáárom dat nu was. Hij had niets naars mee gemaakt. Kon hem vanaf net een jaar, kocht hem toen hij 3 was en ben later zelf met hem begonnen. Dus een 'trauma' was het niet. Met veel geduld en toch maar blijven proberen was het net zo spontaan als dat het kwam, weer over.