Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je moet er toch even doorheen!

HBZ schreef:Ga nu de volgende keer niet schelden en tieren op dat andere meisje, bedenk gewoon dat ze niet wijzer is en verspil er geen energie aan. Het heeft toch weinig zin.
Ga gewoon lekker rijden, en bedenk dat eraf vallen bij paardrijden hoort. Elke ruiter hoe goed of hoe slecht die kan rijden valt weleens van het paard. Dus je bent echt niet de enige. Zij is er vast ook wel eens van af gevallen. Richt je lekker op die pony en ga lekker rijden.
Wat gebeurde er nu echt dat je eraf viel?
marloes12345 schreef:Bedankt iedereen. Ik weet zeker dat ze me uitlachte want ze zie ook allemaal van die dingen van wat een sukkel ben jij dat je dat nieteens kan uitzitten enzo voort. Ik heb terug geroepen dqt zij ook niet zou blijven zitten als haar pony de hele bak door vloog al bokkend en steigerend en toen begon ik heel erg boos te worden. Ik heb effe naar de manege gebaldben ik ga wat prive lessen nemen eerst op een brave pony en later op die pony waar ik vanaf viel. Gelukkig rijd dat meisje op de woensdag en dan heb ik wchool tot 16.15 en ben ik pas thuis om 5 uur eb zal ik dus niet naar de manege gaan en zal ik haar ook niet tegen het liijf lopen.