Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KozieZ schreef:Wat doe je dan precies voordat ze trapt? Watvoor oefeningen ben je dan aan het doen, en wat is jullie niveau van de traing ongeveer?
Goos_hoeve schreef:Denk dat ze gewoon nog erg slap is vanachter.. Verder zou ik wel andere medische oorzaken uitsluiten (osteopaat endergelijke) wat doe je zelf voordat ze begint te trappen
Yamcha schreef:Maar wat doe je met je benen? Druk je ze lichtjes aan als paard actiever moet, drijf je bij elke pas, hoe drijf je dan?
Heb je kapstokjes of kun je je tenen wel naar binnen houden? Hoe zit het met de spanning in je benen, boven en onderbeen?

Chaos schreef:Ik ken wel een paard dat trapt naar een beenhulp als die naar haar mening niet voldoende gedoseerd of onterecht is. daar is niks mis mee. Behalve dat het in de proef als verzet komt te staan. Je paard verteld dan gewoon dat je té duidelijk of niet duidelijk genoeg bent.
Maar contstant trappen bij schakelen in het achterbeen lijkt me toch meer een uiting van niet kunnen als van niet willen (heb zelf een ernstig flegmatieke merrie die bij de eerste keer aandraven en aangalopperen vrijwel standaard een keer bokt naar je been, gewoon om aan te geven dat ze stappen wel prima vond, tis dan ook een bok een slowmotion. ).
Gaat ze ook anders bewegen?
Chaos schreef:Rijd je op mul zand of op een mooie vlakke baan/wei? Wil ook nog wel eens meespelen.
Chaos schreef:Beetje een raar antwoord, ik bedoel het goed.
En je topictitel gaat over het trappen.
!
.