Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt raar en ook best irritant. Misschien is probere om neusriem vaster te doen... Want als ik de neusriem losser doe dan doet hij zijn mond continu open. MnPoepiie schreef:mijn stang is standaard! Een standaard tongbong, en niet te dik! En hij hangt correctEcht raar en ook best irritant. Misschien is probere om neusriem vaster te doen... Want als ik de neusriem losser doe dan doet hij zijn mond continu open.
MnPoepiie schreef:mijn stang is standaard! Een standaard tongbong, en niet te dik! En hij hangt correctEcht raar en ook best irritant. Misschien is probere om neusriem vaster te doen... Want als ik de neusriem losser doe dan doet hij zijn mond continu open.
noortjjjj schreef:of er schort nog wat aan de basis? de neusriem vaster lijkt me geen oplossing. je paard zal dan echt niet vrolijker worden en meer verzet gaan tonen. mond open en tong over de bitten gooien is in mijn ogen toch vaak verzet. is je aanleuning wel correct? of ben je te hard in je handen?
MnPoepiie schreef:Nja ik zeg het bitten zijn zeker niet te dik! Van de week eens proberen, de neusriem losser te maken.
MnPoepiie schreef:mijn stang is standaard! Een standaard tongbong, en niet te dik! En hij hangt correctEcht raar en ook best irritant. Misschien is probere om neusriem vaster te doen... Want als ik de neusriem losser doe dan doet hij zijn mond continu open.
ShauniBef schreef:Jeetje TS, dat je dat überhaupt durft te zeggen. Neusriem dicht snoeren.. Jeetje! Walgelijk..............
En zal ze direct proberen tips en advies op te lossen als iemand zulke opmerkingen maakt.. Roepen hoe walgelijk iemand bezig is helpt accuut… 
We zitten hier immers om van elkaar te leren en elkaar te helpen.
met trens. Met correcte aanleuning, en ontspanning. Maar met s&t kan ik mijn hulpen nog wat verfijnen. Ik kan net 1 vinger tussen de neusriem doen. 
Sammie schreef:ShauniBef schreef:Jeetje TS, dat je dat überhaupt durft te zeggen. Neusriem dicht snoeren.. Jeetje! Walgelijk..............
Gelukkig begrijpt ts met dit soort opmerkingen precies de hintEn zal ze direct proberen tips en advies op te lossen als iemand zulke opmerkingen maakt.. Roepen hoe walgelijk iemand bezig is helpt accuut…
Beter nog… leg gewoon netjes uit waarom jij vindt dat een neusriem strakker doen niet de oplossing is, zonder woorden als walgelijk of aso of soortgelijke woorden te gebruiken. Dat is voor alle partijen wel zo fijnWe zitten hier immers om van elkaar te leren en elkaar te helpen.