Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sodeletuut schreef:ambre schreef:Naar mijn mening dient een paard eerst voorwaarts en nageeflijk te zijn voordat je kunt gaan rechtrichten.
Naar mijn mening dient een paard rechtgericht en voorwaarts te zijn voordat het nageeflijk kan zijn.....
Sodeletuut schreef:ambre schreef:Naar mijn mening dient een paard eerst voorwaarts en nageeflijk te zijn voordat je kunt gaan rechtrichten.
Naar mijn mening dient een paard rechtgericht en voorwaarts te zijn voordat het nageeflijk kan zijn.....
quadripes schreef:een jong paard gewoon lekker in stap, draf en galop voorwaarts rijden op voltes, slangevoltes en dergelijke. altijd rechtsom beginnen, dan linksom en dan weer rechtsom. dan wordt ie niet scheef.

Air schreef:Vanuit stilstand lengtebuiging en voorwaarts-neerwaarts gevraagd? Dat is wel heel knap.
En een houding aanleren. Ik snap niet hoe mensen er op komen.
Kunstje ipv. dressuur en dan kom je uit bij het verhaal van MissKrisss.
Abacab: vraag ik mij ook af. Bij een jong, evt. onzeker, paard zou ik wel op de goede hand beginnen. Maar dat is dus niet bij alle paarden rechtsom.
.