Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lisa96 schreef:Aii dat is ook pijnlijk! Kan me voorstellen dat je dan ook bang bent.. Hoop wel dat die angst weer weggaat hoor, want je voelt je dan denk ik nooit helemaal veilig..
Tigra_ schreef:Heb je dit alleen bij je eigen paard waar je afgevallen bent of meer in het algemeen?
Als je in het algemeen wat bang bent op het paard te stappen zou je eventueel eens een paar lessen op een manege kunnen volgen gewoon even het gevoel terug.
Als het echt alleen op dit paard is kun je misschien met de andere ruiters afspreken dat hun het paard eerst rijden en jij hem daarna even uitstapt en dan steeds weer een stapje verder zodat je het vertrouwen weer terug krijgt.
Sjolvir schreef:lisa96 schreef:Aii dat is ook pijnlijk! Kan me voorstellen dat je dan ook bang bent.. Hoop wel dat die angst weer weggaat hoor, want je voelt je dan denk ik nooit helemaal veilig..
En als er gewoon iemand met je meegaat, om er te zijn, dus niet noodzakelijkerwijs iemand die wat van paarden weet?
Denk je dat je daar wat aan hebt?
Dan zou ik gewoon een vriendin of zo heel lief aankijken en die vragen of ze mee wou.
Of afspreken als de anderen ook op stal zijn.
Snap best dat je nu angstig bent hoor, is niet zo gek lijkt me.
.
Ik wil het volgende week of de week erop weer gaan proberen. Misschien hoor ik nog wel van je hoe het is gegaan!

Waarschijnlijk ga ik aanstaande maandag even een rondje met hem door het dorp stappen en mijn buurvrouw gaat met me mee
En natuurlijk vertel ik hoe het gegaan is!:)