Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

brittney98 schreef:Hij is 4 rijden is dis nog nooit gelukt omdat we het zadel er niet op kregen hij heeft nog nooit een zadel op zijn rug gehad

LoveMickey schreef:brittney98 schreef:Hij heeft bij ons nog maar 1 keer een zadel opgehad
Reageer alsjeblieft niet zo boos het is niet mijn pony
Ik ben niet boos, helemaal niet zelfs. Ik snap alleen je verhaal niet![]()

brittney98 schreef:Hij is beleerd door een profesioneel iemand.
Hij heeft geen pijn hij heeft een op maat gemaakt zadel sinds 2 weken ie heeft hij 1 keer opgehad.
brittney98 schreef:horzlover schreef:Maar waarom vraag je het op bokt als je er weinig tot niets aan kunt veranderen omdat het niet jouw paard is?
Ik vroeg het me gewoon af

blubdevis schreef:brittney98 schreef:Hij is beleerd door een profesioneel iemand.
Hij heeft geen pijn hij heeft een op maat gemaakt zadel sinds 2 weken ie heeft hij 1 keer opgehad.
Dat wil niks zeggen! ik heb 3 maanden geleden een anatomica zadel laten aanmeten á 1700 euro en die past nu ook niet meer.. daar moet ook een zadelmaker voor komen om m aan te passen..
een paard groeit, in bespiering en in gewicht.. dus luister aub.. maar zo reageren op een zadel is niet goed.. en zeker niet als hij zelfs dekjes fobie heeft..