Ik was hem aan los stappen op beide kanten. hij was al vrij onrustig en aan het dribbelen in zijn gangen,
Ik Ging met hem aan draven.
Dat ging goed hij loopt mooi over zijn rug heen,
Hij begon met zijn staart omhoog te gaan dragen en maakte zicht groot en begon te blazen om zich heen ik hem hem toen voorwaarts gereden omdat ik vond dat hij zijn aadacht bij het werk moest gaan houden.
Ik rij een stukje middendraf op eens trekt hij zijn hoofd naar beneden tussen zijn voor bennen door ,en begint flink te bokken
Hij begint zich helemaal op te blaasen en springt alle kanten op. hij bleef maar stuiteren,
Toen ben ik heel hard van hem afgevallen, en ik kwam heel hard op mijn hoofd terecht,
Daarna was ik even flink in de war, Ik wist ook bepaalde vragen niet meer goed te beantworden,
Ik had een flinke klap gemaakt op mijn hoofd, mijn paard begon mij ook nog na te gaan trappen,
iK weet niet of hij mij geraakt heeft, tegen mijn hoofd aan,
Ik heb heel veel geluk gehad dat ik mijn cap op had gedaan,
iK Heb nu alleen nog heel veel pijn aan mijn hoofd en een rode plek in mijn hals zitten,
Hij heeft er vaker last van dat hij flink begint te gaan bokken. en er dan ook niet meer mee stopt tot je er af ligt.
Hij begint dan met ze hoofd onrusig te gaan worden en trekt zijn hoofd tussen zijn voor bennen door ik heb hem flink naar voren lopen rijden zo dat hij voorwaarts bleef maar helaas deze misselijke bokken kon ik helaas niet uit zitten,
Hij heeft ook periode gehad dat hij flink heeft lopen stijgeren, toen bleek hij erge hakken te hebben,
Ik laat zijn gebit voor de zekerheid nakijken. ik rij hem een paar keer perweek, hij komt overdag genoeg zijn stal uit.
De schrik zit er behoorlijk in, mijn paard staat inmiddels op stal. en is erg onrustig, Hij zit veel te hinneken en om zich heen te blazen.
IK heb veel geluk gehad dat het in de rijbak is gebeurd , ik was van plan om een buitenrit te gaan maken met hem.
Ik laat hem straks nog wel even in de paddock zetten, in de hoop dat hij al zijn energie er uit gaat gooien,
Ik ben mijn cap voor altijd dankbaar. anders had ik dit niet meer na kunnen gaan vertellen.

"reacties te gaan plaatsen is niet alleen ontzettend flauw, maar ook ronduit stoken en samenspannen tegen één. Als je moeite hebt met iemand is het rode kruisje niet ver weg, en het rode uitroeptekentje is ook minder werk dan het plaatsen van een reactie. Stokerij wordt in ieder geval niet gewaardeerd en/of geaccepteerd!