Ik heb al veel topics hierover gelezen maar ben nog niemand tegen gekomen met dezelfde problemen als ik en daardoor heb ik ook het juiste advies nog niet gelezen.
Mijn probleem is dat het me niet lukt om druk op de beugels te houden. Ik trekt voordurend mn hakken op, dat doe ik met rechts meer dan links. Gevolg: te weinig druk op de beugels en dus beweeg ik veel te veel. De basis van mijn proleem zit in mn gewrichten. Ik heb nml HMS (hypermobiel) waardoor er speling op mn gewrichten zit. Ik heb ook bekkeninstabiliteit als gevol van mn zwangerschap (12 jaar geleden) waardoor ik moeite heb om stabiel en stil te blijven zitten.
Mn linkerbeen ligt wel redelijk goed, het probleem zit met name rechts. De positie van mijn rechterbeen is vanuit het bekken iets naar buitengedraaid. Ik probeer met lopen er al op te letten dat ik mn voet iets naar binnengedraaid neerzet en ik doe grondoefeningen om rechter te worden.
Ik probeer tijdens het rijden steeds mn benen vanuit mn heupen naar achter te draaien maar binnen 2 tellen draaien ze automatisch weer terug. Mn hakken uitdrukken lukt niet want dan kom ik uit het zadel.
Wie kan mij helpen?? Wie heeft voor mij de juiste tip!?
Aub niet de standaard reacties geven aub zoals: hakken uitdrukken, lang maken, wel/of juist niet klemmen, ontspannen..enz....die ken ik al en dat lukt me dus niet door de bewegelijkheid in mn gewichten.
Alvast bedankt voor het meedenken!