Ik heb sinds een half jaar een ander paardje; Wouter.

Nou doet hij sinds een tijd raar tijdens het rijden, ik pak dit nu op een bepaalde manier aan; van voor af aan beginnen, het gaat nu steeds beter, gelukkig. Maar nu dacht ik, wat zouden mijn medebokkers hiermee doen? Misschien hebben jullie wel een beter idee.

Nou, het verhaal:
Toen wij gingen kijken bij Wouter, was het eerste wat ze zeiden; " Nee, loop maar verder, die is veel te braaf voor jullie!" Dit was toen inderdaad het geval, maar toch was ik voor hem gevallen, ik had meteen een klik met hem, dus 26 April, een week later, stond hij bij mij in de wei! We hebben zoveel gedaan, lekker door de polder op de zandpaden crossen, samen zwemmen, alles kon ik met hem doen. Maar sinds een tijdje, is dit veranderd, met het rijden dan. Hij begon ineens te bokken en te steigeren, in het begin lag ik dus helemaal in een deuk ipv dat ik hem aanpakte, wat dus helemaal verkeerd is van mij. Na 3 dagen was dit nog steeds zo en begon ik het wel sirieus te nemen, dus ging ik hem aanpakken, opeen gegeven moment wilde hij ook nietes 's meer galoperen. Toen begon ik te denken of het niet is medisch was, of dat het tuig niet paste, nou hoefsmid heeft hoeven, benen enal gecontroleerd, die kon niks vinden, toen de dierenarts erbij, nou die kon ook niks vinden. Toen de zadelmaker, die kon ook niks vinden. Maar toch heb ik toen een keer met een ander zadel gereden, maar geen verschil. Nu ben ik dus gewoon weer van voor af aan begonnen, en gaat het steeds beter.
maar nou vraag ik me af, hoe zouden jullie dit aanpakken, hebben jullie betere ideeën? 
Nog een keer voor de duidelijkheid, het is absoluut niet dat Wouter iets mankeert, of dat het tuig niet past! Hier wil ik dus aub ook geen reacties over

Groetjes, Shirley