Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

princesmax schreef:ik had mijn beugels vroeger ook altijd kort maar omdat ik nu een groot paard rijd en ik zelf heel klein ben heb ik ze wat langer moeten doen omdat ik anders niet zelf op kan stappen, dan krijg ik mijn voet niet in de stijgbeugel. Ik ben er nu aan gewend en zit heel stabiel en een stuk beter op het paard, het is gewoon een kwestie van wennen.
) Bizzybijtje schreef:princesmax schreef:ik had mijn beugels vroeger ook altijd kort maar omdat ik nu een groot paard rijd en ik zelf heel klein ben heb ik ze wat langer moeten doen omdat ik anders niet zelf op kan stappen, dan krijg ik mijn voet niet in de stijgbeugel. Ik ben er nu aan gewend en zit heel stabiel en een stuk beter op het paard, het is gewoon een kwestie van wennen.
Beugellengte heeft echt niks met opstappen te maken lijkt me...
Anders zou ik met belachelijk lange beugels moeten gaan rijden
Zo kwam ik zelfs op een knoepert van 1.85 en ik ben 1.55
Bizzybijtje schreef:princesmax schreef:ik had mijn beugels vroeger ook altijd kort maar omdat ik nu een groot paard rijd en ik zelf heel klein ben heb ik ze wat langer moeten doen omdat ik anders niet zelf op kan stappen, dan krijg ik mijn voet niet in de stijgbeugel. Ik ben er nu aan gewend en zit heel stabiel en een stuk beter op het paard, het is gewoon een kwestie van wennen.
Beugellengte heeft echt niks met opstappen te maken lijkt me...
Anders zou ik met belachelijk lange beugels moeten gaan rijden

Dus niet 3 gaatjes te kort