Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zadel past gewoon en m,n ouders gaan geen andere aanschaffen

Mossel schreef:Ander zadel is geen optiezadel past gewoon en m,n ouders gaan geen andere aanschaffen
![]()
Andere bak is ook geen mogelijkheid, dit is de enige in de buurt
Aan het wisselen is ze ook niet meer, dat heeft ze al gehad, toen ging ze namelijk enorm in protest en is ze dus gelijk gecheckt door de VA. Groeispurt zou kunnen, ze heeft wel wat achterstand opgelopen, maar dan zou ze buiten ook in protest moeten gaan? evenals een ander bit..
ze loopt 1x in de week voor de kar en ze loopt vaak niet eens 1x in de week onder het zadel, voor de rest doe ik grondwerk of helemaal niks, ze heeft juist een lui lekker leven in vergelijking tot menig ander paard
zij doet meet met de teugels, en ik wil meer op zit en benen. Zonder zadel kan ik niet ja enkel stappen, ze spant zich nog teveel aan in de draf en dan kan ik niet blijven zitten. Oefent puntje ik weet het, maar alles op z,n tijd. Stap gaat trouwens zowel met als zonder zadel goed, zolang ze maar niks hoeft te doen
. Ik hou het voorlopig op rondjes stappen en dan langzaam opbouwen. Rondjes stappen accepteert ze namelijk wel. En dan beslist ik of ik met haar ook af en toe ga lessen