Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marcella_e schreef:Nee instellen gaat helemaal niet. Kan haar rond rijden maar als ik bjivoorbeeld wil uitschuiven volgt ze mijn hand weer niet. Teugels vallen dan letterlijk in een boog.
Daarbij is ze in het rondstellen heel onrustig. Dan krijg je dus het naar boven en beneden bewegen van het hoofd. Het ja knikken zeg maar.
Ze wordt onregelmatig zodra ik licht de hand er aan zet.
Marcella_e schreef:Het paard loopt onregelmatig op teugeldruk. Oorzaken meestal mensen. Het fijne weet ik er niet van maar meestal worden die paarden op druk vast gereden waardoor ze kreupel gaan lopen door teugel druk. Zonder teugeldruk is niks tot weinig aan de hand.
Marcella_e schreef:Als ze begint te bokken weet ik genoeg. Met eigen paarden is het makkelijk die laat ik nakijken. Ik heb hier gewoon het zeggenschap niet over.
Hoe een dubbel springen gaat weet ik niet nog niet geprobeerd. We hebben op stal wel ene DA in SPE(bijna afgestudeerd)werken zal hem eens vragen de rug even na te voelen zaterdag is hij er weer
Dat is ook het lastige van een filmpje. Wil hem best maken maar op dat zonder toestemming op internet te zetten van andermans paard vind ik wel weer wat. Als ik een filmpje kan regelen wil ik hem wel e-mailen. Maar dan hou ik het wel even prive.