Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat doet hem niets. Hij is met buiten rit nog nooit ergens van geschrokken, heb ook pas gegaloppeerd in een wei ergens onderwrg op buiten rit maar ook dan blijft hij braaf....
quartel schreef:*schenkt een glaasje roosvice in....."komt wel goed schatje"...*![]()
Je gaat er gewoon heen.....voel je je niet op je gemak haak je gewoon af.....no problemo![]()
Ik verwacht eerlijk gezegd dat die jongens van ons in het ergste geval bij het publiek gaan kijken of er iemand tussen staat met wat lekkers in de broekzak
quartel schreef:heerlijk toch?![]()
Gewoon met plezier er op af gaan en dan zie je vanzelf hoe of wat verder.
Het fijne is dat je niets verplicht bent!!!
Ik ken Sjaak ook nog niet in zo een situatie......maar wie niet waagt....
Ik weet wel dat ik voor de lol ga..... we gaan er gewoon een lekker dagje van maken
vilouma schreef:Ik zou zeker ja zeggen! Het is een geweldige ervaring voor jou en je paard,en als ik het goed begrijp is het op vertrouwd terein toch? Helemaal ideaal!
quartel schreef:maak je borst maar vast nat paperboy![]()
Ik reed vanmorgen daar weg en het duurde even voor ik met de auto door alle drukte heen was![]()
Complete file richting het landgoed![]()
Ik ben bang dat we zeker een paar honderd toeschouwers hebben morgen![]()
En dan word het ook nog eens geweldig weer![]()
Ga je voor mij ook ff duimen dat ik er niet af ga kletteren tijdens de voorstelling???![]()
Mocht dat toch gebeuren dan wil ik er wel fotos van hoor![]()

. Denk dat meneer dus onder het rijden een pubermomentje had