Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
idefix4 schreef:Laat het zadel checken. En herkenbaar, mijn paard deed dat ook met die leeftijd. Dat lag aan het zadel. Ik kan me voorstellen dat een jong paard met allerhande verschillende ruiters op de rug heel onzeker wordt als jan en alleman er op gaan zitten. En ik blijf er bij een DA is geen zadelexpert. De eerste moet nog geboren worden. Echt hoor, laat een expert komen.
Wiebe___ schreef:Over het zadel, dat ligt gewoon hartstikke goed. Ik geloof mijn DA mijn instructrice zegt ook dat het goed ligt, en de pensioneigenaresse ook! Allemaal mensen die er toch wel iets van verstand van hebben.
Edit: Ga dadelijk rijden, heb haar vrijdag gelongeerd en gister had ze vrij dus zal straks eens kijken hoe het gaat!
Echt hoor, ik had een zadelexpert bij mijn paard en die vond zelfs mijn zadel goed liggen. Nu ligt er heus een andere op en ik heb een betere expert gevonden. Zadels aanmeten is een ambacht, dat is maar voor heel weinig mensen weggelegd. Ik heb inmiddels zo ontzettend veel onkunde hierin gezien, vooral van het soort experts die jij noemt, dat ik heel voorzichtig ben met het aanwijzen van een echte expert. Echt wat je nu uitkraamt! Je gaat voor kiespijn toch ook niet naar de dokter? Dan ga je naar de tandarts.
(geld trouwens voor elk paard)