Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
aerdenhout1 schreef:Tja...als ik in je profiel lees dat de pony er regelmatig vandoor schiet, toren hoog steigert, dan kan ik me de reactie van die vrouw voorstellen!
IK mag hopen dat je wel hulp krijgt van de eigenaar van de pony???? Beestje is pas 4 jaar, dus ik denk ( hoop) ook nog niet lang onder het zadel?
Dobel schreef:omdat naar mijn mening je tot het M moet kunnen rijden zonder sporen, heb je ze wel nodig ga dan eens na of dit wel bij de pony ligt.. 9 van de 10x gebruikt men sporen omdat menn zelf niet rijden kan
Dobel schreef:omdat naar mijn mening je tot het M moet kunnen rijden zonder sporen, heb je ze wel nodig ga dan eens na of dit wel bij de pony ligt.. 9 van de 10x gebruikt men sporen omdat menn zelf niet rijden kan
Tara_Jenny schreef:Ik vind dat je ook best kunt rijden zonder sporen. Kun je dat niet? Dan moet je op zoek naar een ander paard of er niet op rijden. Ik vind het niet eerlijk voor je paard om zoiets te gebruiken. De meesten weten niet eens hoe ze er mee om moeten gaan.
Er zijn echt wel andere oplossingen dan die sporen.